söndag 21 februari 2010

Maybe i am too angry today

Jag får nog gå till Tunabergspuben och fråga mina vänner vilket humör jag är på idag.
Ty datorn ger skiftande svar på det, allt beroende på var jag sätter ner mina snusfingrar.

Här är prov på ett förhastat mäjl som jag nyss skrev till Ordfront.

----

Hej

Jag har sett att man kan ladda ner bokomslag från Eder hemsida.
Men kan man även ladda upp hastigt slarviga förslag till omslag?

Har försökt blivit Friend med han som heter som mig på fäjsbok,
utan att fått något raskt svar, men kanske kan jag nå Pelle här.

Jag är en jävel på att skriva - mest dataprogram förstås, men kanske kan min nya
facebookfriend Magnus Ringgren hjälpa mig att fylla pärmarna med ren poesi.

(det tråkiga är att den fan har ju alldeles nyligen lagt ner sitt Edda-förlag)




Hälsningar från Pelle Andersson i Uppsala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar