söndag 21 februari 2010

Fortsättning på Carola - hoppas det slutar nån gång!

Nu har jag tydligen råkat ut för Carolas nya pojkvän Håkan Brink.
Han verkar vara lika galen som den gamle gubben Runar. Han stammar
tillochmed när han skriver till mig. Inte kan han väl tro att jag skall ta
hans flickvän ifrån honom? - Jag som inte har några tänder kvar.
Kanske han tror att jag skall ta bort hennes tro på Jesus.

Men det är ingen fara alls. - Far åt Helvete med Eder, hade jag lust att skriva,
men det är inte alls så kul att skriva på Carolas Officiella site, eftersom dom
suddar allt dom inte gillar emedan de söka efter ett hållbart svar på det första
frågetecknet som jag kom med i går natt efter att läst ett gammalt Aftonblad.



Det där meddelandet försvann så fort som jag
kletat in det i oformaterat skick, så jag kletade
in det i hans postlåda och skrev ett mindre
arbetskrävande svar sisomsåhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar